

Zahvaljujemo se in čestitamo vsem avtorjem, ki so v sklopu konference v Reviji Inovativna pedagogika objavili svoj prispevek.

O čem pišejo sodelujoči avtorji?
Revija Inovativna pedagogika je recenzirana odprtodostopna znanstvena revija, ki objavlja raziskovalne prispevke s področja inovativnih učnih metod, digitalnih tehnologij v izobraževanju in interdisciplinarnih pedagoških pristopov. Revija si prizadeva za akademsko odličnost in prispeva k domačemu in svetovnemu diskurzu o izobraževalnih inovacijah ter sodobnih izzivih v vzgoji in izobraževanju.
Revija objavlja izvirne in pregledne znanstvene članke, empirične raziskave ter strokovne prispevke v slovenskem ali angleškem jeziku, ki oblikujejo globalni dialog o sodobnih pedagoških pristopih. Spoštujemo visoke etične standarde raziskovanja in objavljanja.
Področja objavljanja revije:
- Izobraževanje 5.0; inovativni pristopi v sodobnem izobraževanju podprti z digitalno tehnologijo (filozofski, psihološki in pedagoški koncepti izobraževanja, digitalna taksonomija, digitalno podprto vodenje, učeče se skupnosti …)
- Laboratorij digitalnega poučevanja; (primeri dobrih rab, digitalne kompetence, temeljne vsebine računalništva in informatike, kolegialne hospitacije, preverjanje digitalnih kompetenc, učni scenariji…)
- Digitalne tehnologije v izobraževanju (vrednotenje aplikacij, umetna inteligenca v izobraževanju, XR in VR tehnologije v izobraževanju …)
- Recenzije in priporočila
Revija Inovativna pedagogika
Če iščete kakovostno branje, vabljeni, da obiščete stran revije i-pedagogika.si. Če tudi vi želite prispevati k strokovnemu in znanstvenemu diskurzu, povezanim z našimi področji dela, nas spremljajte ali oddajte članek. Pri tem vas prosimo, da preberete in upoštevajte navodila za avtorje.

